Про нові ролі і завдання вчителя в контексті сучасних змін, про основні підходи в освітньому процесі говорилося на параді майстер – класів вчителів , які викладають в НУШ (пілотний проєкт 5 клас)
Вчителі поділилися думками:
- на які головні компоненти Концепції мають орієнтуватися вчителі – пілотники.
- новим змістом освіти, заснованим на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.
- орієнтацією на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
- наскрізному процесі виховання, який формує цінності.
- педагогікою, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
- особливостями оцінювання навчальних досягнень учнів
Відбулася робота в групах із завданнями:
І група
Представити формулу НУШ.
- Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.
- Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.
- Наскрізний процес виховання, який формує цінності.
- Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію.