Соціально-психологічна служба у СЗШ №7


/Files/images/tijden_psiholog/unnamed.png

"Всесвіт безмежний. У ньому багато яскравих зірок. І одна з них - це ти! Унікальна, неповторна Людина!"


/Files/images/psihologya/IMG_2098.JPG

Драч Олена Корніївна - практичний психолог та соціальний педагог

Ми прагнемо, щоб наша школа стала острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу - розум у голові, щирість у серці, здоров'я в тілі.

Види робіт соціально-психологічної служби:

  1. Консультативна, яка полягає в допомозі людині вирішити ті проблеми, з якими приходять до психолога;
  2. психодіагностична включає виконання різних методик, тестів, опитувальників (на виявлення особових особливостей, міжособових відносин, пізнавальних процесів).
  3. корекційно-розвивальна робота направлена на подолання негативних явищ в учбовому закладі, в сім'ї, в соціальному оточенні і розвиток здібностей, формування особи учня.
  4. профілактична робота, суть якої полягає в попередженні можливих неблагополучний в психологічному і особовому розвитку учня.

/Files/images/psihologya/111.jpg

У яких випадках необхідна консультація або допомога практичного психолога та соціального педагога

Якщо в житті дитини відбулася або повинна відбутися одна з наступних подій:

  1. Переїзд
  2. Розлучення батьків;
  3. Хвороба або втрата близької людини;
  4. Народження брата або сестри;
  5. Різка зміна матеріального становища в сім'ї;
  6. Надходження до дитячого садка або до школи.

Якщо в житті дитини регулярно відбуваються такі події:

  1. Сварки в сім'ї;
  2. Боротьба за дитину між бабусями і дідусями з одного боку та батьками з іншого;
  3. Тривала відсутність дитячого колективу;
  4. Хтось із батьків або близький родич схильний до будь-якої залежності (наприклад, алкоголізм, наркоманії);
  5. Тривала відсутність одного з батьків або обох батьків

Якщо дитина:

  • Одного разу відчула або постійно піддається насильству;
  • Тривало хворіє;
  • Був небажаною дитиною;
  • Надмірно захоплюється яким-небудь родом діяльності (телевізор, читання, поїдання солодкого, подовгу грає один і ін);
  • Має одне з таких порушень: енурез, алергію, часті застуди, нав'язливі рухи;
  • Проявляє зайве упрямтво;
  • Схильна до спалахів люті, плачу, так званих істерик;
  • Погано спить;
  • Відчуває страхи, кошмари;
  • Погано їсть;
  • Відчуває постійні напади нудоти або головного болю;
  • Надмірно фантазує;
  • Страждає одним з психосоматичних захворювань, таких як: бронхіальна астма, виразковий гаст, коліт та інще;
  • Проявляє ознаки відставання у розвитку;
  • Проявляє ознаки випереджаючого розвитку;
  • Схильний будь-якої залежності (алкоголізм, наркоманія);
  • Має труднощі в спілкуванні з однолітками;
  • Тікає з дому;
  • Відчуває страх зробити щось нове;
  • Різко змінює свою поведінку;
  • Хронічно перебуває в пригніченому настрої;
  • Часто обманює;
  • Переживає почуття ревнощів до одного з членів сім'ї;
  • Виявляє постійну хворобливу реакцію на свої неуспішні дії;
  • Зайво слухняний, неініціатівна.

Якщо батьки (або один з них):

  • Відчувають незадоволення сімейним життям;
  • Відчувають почуття хронічної втоми;
  • Часто перебувають у пригніченому настрої;
  • Відчувають занепокоєння з приводу поведінки дитини і її успішності;
  • Відчувають занепокоєння з приводу розвитку дитини та її емоційного стану;
  • Починають відчувати невротичні розлади (нав'язливі думки, страхи, нервові виснаження та інще).

Пам’ятай!

У складних ситуаціях ти можеш звернутися за допомогою до:
  • Батьків
  • Класного керівника
  • Психолога
  • соціального педагога
  • Заступника директора з виховної роботи
  • Директора школи
  • 7 - 38 - 31 - Служба у справах дітей виконавчого комітету Світловодської міської ради
  • 0 800 500 225 або 116 111 (для дзвінків з мобільного) - Національна дитяча "гаряча лінія"
  • 0 800 500 335 або 116 123 (короткий номер з мобільного) - «Гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації
  • 0 800 503 080 - безкоштовна гаряча телефона лінія з питань туберкульозу
  • 0 800 500 451 – Національна лінія телефону довіри з питань ВІЛ/СНІДу.

Соціально-психологічна служба закладу переходить

на дистанційну роботу.

Отож, якщо ви:

  • потребуєте психологічної підтримки;
  • у вас виникли запитання щодо виховання доньки\сина;
  • не справляєтесь з тривогою;
  • шукаєте ресурс;

тоді не відкладайте турботу про себе на потім, звертайтесь до нас:

Олена Корніївна – 096-503-75-96

Анна Олександрівна – 098-606-41-97 .

Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства"

Сьогодні стартує Всеукраїнська щорічна акція «16 днів проти насильства”, що проходить у період з 25 листопада до 10 грудня і має на меті підвищити інформованість учасників навчально-виховного процесу та висвітлити питання, пов’язані з проблемами подолання насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми та жорстокого поводження з дітьми, гендерного насильства та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків.

Дати початку та завершення Кампанії вибрані не випадково. Вони створюють символічний ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства стосовно жінок та дії щодо захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням прав людини.

Шістнадцятиденний період кампанії охоплює наступні важливі дати:

25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок

1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом

2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством

3 грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями

5 грудня – Міжнародний день волонтера

6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі

9 грудня – Міжнародний день боротьби з корупцією

10 грудня – Міжнародний день прав людини

Психологічна служба Світловодської загальноосвітньої школи №7 оголошує про проведення Тижня психології 2021, який присвячений "30-річчю психологічної служби в Україні", що пройде з 18 по 22 жовтня 2021 року. Запрошуємо усіх дітей, батьків та педагогів провести з нами цей час, та дізнатися багато цікавого.

/Files/images/site.PNG

Під час дистанційного навчання соціальним педагогом СЗШ №7 було проведено онлайн – марафон, де кожний учасник упродовж 5-ти днів надсилав свої думки, ідеї, пропозиції з питання «Що я повинен робити зараз, щоб стати успішним».

/Files/images/psihologya/004.png

Учасниками онлайн - марафону були учні 7- А і 9-Б класів. Усі охочі взяли участь в марафоні.

Висловлювання учнів учнів 9 – Б класу:

- «Я думаю так, что:

1. Нужно понять, как работают деньги.

2. Нужно понимать, что в жизни нужно работать с умом, а не «лопатой махать».

3. Общаться с успешными людьми, делать выводы.

4. Идти к своей цели.

5. Нужно быть достаточно образованным, чтобы воплотить свои планы.

Вывод: сейчас я должен узнавать про доходы, быть настойчивым, не быть заучкой, но хорошо учиться, планировать дальнейшую жизнь».

- «Саме перше – я повинна добре вчитися, не лінитися, йти до своєї цілі, мети. Зараз багато авантюр в Інтернеті ( Youtube , Instagram) і дуже важко на це не відволікатися. І взагалі мріяти, і йти до своєї мрії»

- «На мою думку, щоб стати успішним треба розвиватися, покращувати свої знання та таланти. Я вважаю, що це можна робити за допомогою онлайн-шкіл . Наприклад, такі школи, як Skyeng (школа з вивчення англійської мови ) або ж Skillbox (школа з вивчення новітніх технологій: там навчать створювати сайти, писати коди програм різних програмних забезпечень, також маркетингу, бізнесу в Інтернеті та дизайну). Також, звісно, в Інтернеті можна знайти будь що, але на даний момент, я б радила моїм одноліткам цікавитися науковим контентом та інноваційними технологіями. Якщо зараз покращувати свої навички роботи у інтернет-просторі у майбутньому буде набагато легше, аніж починати пізнавати все це спочатку».

- «На мою думку, у нашому віці необхідно:

1. Гарно вчитися, тому що,це наше майбутнє, професія та успіх.

2. Мати мотивацію до самовдосконалення, адже коли зростаємо морально це і є наш успіх.

3. Дивитися в майбутнє зараз, готуватися, читати матеріали які зможуть допомогти у майбутній професії.»

Ідеї, думки, пропозиції від учнів 7-А класу:

- «Розгледіти в собі, що тобі подобається і розвивати це».

- «Для мене найважливіше це навчання. Без цього я не бачу свого майбутнього».

- «Ставити перед собою мету і планомірно йти до неї. Мріяти. Гарно навчатися. Бути активному в пошуку професії»

/Files/images/psihologya/023.jpg/Files/images/psihologya/024.jpg


/Files/images/psihologya/03.jpg


Збереження гармонійного психоемоційного стану всіх учасників навчально-виховного процесу

11 березня ВООЗ оголосила пандемію у зв'язку з поширенням коронавирусу

COVID-19 в світі.

В Україні, як і в багатьох інших країнах, ввели карантин. Такі заходи передбачувано викликали першу хвилю паніки – люди скуповують продукти в магазинах, захисні маски та антисептичні засоби в аптеках. Все це не може не турбувати. І що робити, щоб допомогти собі пережити паніку?

Ось кілька порад:

1. Під час епідемії дотримуйтесь рекомендацій ВООЗ.

Знання про те, як правильно поводитися у критичній ситуації, знижує тривогу.

2. Намагайтеся не блокувати свої почуття.

Боятися – нормально, відчувати безсилля, сумувати – теж.

"Відключити почуття" означає перестати бути в контакті з собою. А це значить, рано чи пізно почуття дадуть про себе знати, тільки їхня сила може стати деструктивною.

Легалізація негативних емоцій знижує напругу, психіка перестає "викручуватися" від необхідності постійно тримати почуття під замком.

3. Що робити, якщо тривога зашкалює?

Поглинаючи велику кількість інформації, ми піддаємося так званій соціальній тривозі.

Завдяки інтернету і соцмережам, події, що відбуваються на іншому кінці планети, сприймаються так, ніби вони відбуваються у нас вдома. Така розмитість кордонів посилює занепокоєння і почуття незахищеності.

Справитися з ними допоможе елементарна інформаційна гігієна. Намагайтеся обмежити кількість інформації, яку ви споживаєте, зменшіть кількість часу, проведеного за читанням новин і в соцмережах.

4. Знаходьте час тільки для себе і наповнюйте себе ресурсом.

Цей пункт особливо важливий для батьків, які перебувають на карантині з маленькими дітьми.

Турбота про тих, хто від нас залежить – складна фізична і емоційна робота, яка вимагає багато ресурсів. Якщо їх не поповнювати, ваш сосуд швидко вичерпається, і ви відчуєте емоційне вигорання.

Створіть свій власний щоденний ритуал – займіться тим, що приносить вам задоволення. Спорт, будь-які види творчості, прогулянки, просто відпочинок підійдуть.

5. Сон (мій улюблений пункт smile Фізичні навантаження (так-так!). Регулярна здорова їжа. Всі ці речі здаються банальними, але допомагають справлятися навіть з сильними стресами.

Недостатній сон і погана його якість – один з головних супутників депресії. А безперервний (бажано не менше 8 годинний) сон піднімає настрій, зміцнює пам'ять і знижує больові відчуття.

Зменшити ефект стрес-факторів можна по-різному: фізичною активністю, прийняттям рішень, поліпшенням гігієни сну, споживанням екологічно чистих продуктів, проявом почуття подяки по відношенню до оточуючих і розвитком соціальних зв'язків.

До речі, додатковий час для читання і навчання може стати непоганим бонусом під час карантину.

Бережіть фізичне і психічне здоров’я своє і своїх дітей!

Дивовижне поряд! Любіть життя, і воно відповість вам взаємністю!

ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО ЕПІДЕМІЮ

Діти відчувають наші тривоги та страхи, тому говорити з ними ПОТРІБНО, не замовчувати складних тем і не ігнорувати цікавість дитини.

Про що варто сказати дитині:
1. «Боятися - це НОРМАЛЬНО. Страх - це почуття, яке допомагає нам бути обережними та піклувалися про своє здоров‘я й здоров‘я інших людей».

2. «Якщо тобі страшно, ГОВОРИ мені про це. Страх стає меншим, коли ним ділишся».

3. «Страх зменшується, коли ЗНАЄШ, ЩО РОБИТИ, щоб захистити здоров‘я: дотримуватися карантину, на вулиці й закритих приміщеннях одягати маску та обробляти руки антисептиком/милом, тримати дистанцію від інших людей». Це тимчасові заходи безпеки, які нас захищають.

4. «Всі епідемії ЗАКІНЧУЮТЬСЯ і все стає як раніше».

Рекомендації для батьків:

✅ Обмежте перегляд новин вдома. Не варто перевантажувати дитину інформацією. Нехай вдома вона відчуває себе у ЗАХИСТІ й безпеці.

✅ Не обговорюйте поряд з дітьми найгірші сценарії. Діти нічого не можуть зробити, а переживати будуть не менше.

✅ Якщо дитина злякалася якоїсь інформації щодо епідемії - заспокойте її, поясніть, які міри робите ви, щоб захиститися. Запропонуйте дитині збудувати у її кімнаті захисну фортецію, ПОГРАЙТЕСЯ з нею. ПЕРЕМОЖІТЬ всі віруси.

✅ Якщо дитина хвилюється за здоров‘я бабусі чи дідуся, нехай поговорить з ними по скайпу, а вони її заспокоять, що РОБЛЯТЬ все, щоб захистити себе.

✅ Створіть щоденні сімейні РИТУАЛИ, які будуть підтримувати ПОЗИТИВНИЙ настрій у родині: чаювання, ігри, перегляд фільму всією родиною тощо.

Бережіть фізичне і психічне здоров’я своє і своїх дітей!

Дивовижне поряд! Любіть життя, і воно відповість вам взаємністю!


Чим зайнятися разом з дитиною під час карантину


Толерантність


Профілактика булінгу

/Files/images/док.jpg


Оновлення стендів до тижня психології "Безпечне освітнє середовище"

/Files/images/20200227_093655.jpg/Files/images/20200116_102138.jpg


Міфи і факти про наркотики

/Files/images/psihologya/image142_47.jpg


/Files/images/psihologya/image143_46.jpg/Files/images/psihologya/image144_46.jpg


На підлітків, які інтенсивно ростуть і розвиваються, наркотичні речовини впливають сильніше, ніж на дорослу людину. Звикання також може виникнути швидше.

Наркотики уражають мозок, нервову систему, серце. Можуть спричинити смертельне отруєння, зупинку дихання, серцевий напад. Негативний вплив наркотичних речовин на мозок призводить до погіршення пам’яті, запаморочення голови. Людина втрачає здатність логічно мислити, приймати зважені рішення. Знижуються швидкість реакції та увага. Підвищується ризик потрапити в небезпечну ситуацію. Зникає бажання і здатність навчатися та працювати. Людина втрачає роботу, друзів, близьких. Якщо не вистачає коштів на чергову дозу, залежна людина може красти гроші чи майно.

У компаніях, з якими спілкуєшся, дехто може курити, вживати алкогольні напої. Такі звички часто стають першим кроком до вживання наркотичних речовин. І будь-хто іноді може опинитися перед вибором: вживати чи не вживати наркотики. Пам’ятай, що ні прагнення нових вражень і відчуттів, ні тиск компанії однолітків, ні пропозиція дорослої людини – це не причина для вживання наркотичних речовин. Дбай про власне здоров’я повсякчас.

Висновок

Вживати наркотики дуже небезпечно для здоров’я підлітків. Хоч якими складними бувають життєві ситуації, це не причина, щоб вживати наркотичні речовини. Приймай зважені рішення, керуй емоціями, розв’язуй проблеми, користуючися навичками ефективного спілкування, розвивай силу волі. Пам’ятай, що шлях до здоров’я ти обираєш сам.


/Files/images/psihologya/images.jpg


В рамках акції "16 днів проти насилля" психологічною службою були проведені тренінгові заняття

/Files/images/20181114_100514.jpg/Files/images/20181114_103710.jpg

Метою занять було ознайомити учнів з актуальністю проблеми насильства у шкільному середовищі, навчити їх розрізняти види насильства та розробити відповідну стратегію поведінки у ситуаціях ризику; закріпити та поглибити знання дітей про права людини; формувати навички правомірної поведінки.


До дня безпечного Інтернету було проведено шкільний урок на тему безпеки підлітків, від сексуальних ризиків в мережі Інтернет "Інтернет селфі в Інтернеті - жарт чи небезпечний ризик?"

/Files/images/20190205_120229.jpg


/Files/photogallery/73e77a34y9f06.png

ПІДГОТОВКА ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ та ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ

Кiлькiсть переглядiв: 1544